Shit pomfritt!

Igår krockade jag nästan men en annan cykel. Idag blev jag nästan påkörd av en bil. Båda gångerna var det mitt fel... Vad hände med uppmärksamheten? Den blåste bort :P
Man är ovan bakom styret!

Nån som vet något bra hotell i Stockholmo som har en bra spaavdelning? Skulle behöva tips från allmänheten :P

Älsklingen har handlat idag, visst är han väl underbar? :D
En puss till han!

Finns inga vettiga skruvar till mina ljusstakar... Jag som var så duktig och borrade så fina hål!

Vad säger ni om ett bubblande fotbad ikväll? Låter väl himlarns skönt? :P Fötterna mår som gudar efteråt! Och det är bra med tanke på att jag har förstört dom så mycket på sistone :P

Tralalaaaaa!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0