Roligt roligt!

Gårdagen blev full med shopping!!

Sandra plockade upp mig vid 1 tiden och iväg for vi med väldans fart :P
Blev Jysk, Rusta och Expo, hittade hur mycket som helst!

På Jysk blev det nya kuddar och en ny hylla till datarummet. Jag hoppas på att man kanske kan hålla lite bättre ordning på grejerna när man slipper ha allt i ett virrvarr på bordet :P Och sen tycker jag att den är ganska fin också, Fresno är dess namn, naha!

till datarummet

Snart kommer den vara full med massa pärmar och annan skit man egentligen inte vill ha :P hehe


Stannade till på en färg-tapet-och-andra-grejer-butik på väg ut från parkeringen på "jysta". Jag tror den hette flügger eller om det bara var nåt i stil med tapetschnappi.... Hur som helst, precis när jag tänkte ge upp och gå ut ur butiken så hittade jag just sånna tapeter som jag ville ha!! :D Så nästa helg blir det att sätta upp dom :D Eftersom Eric jobbar eftermiddag till veckan så måste vi vänta till på fredag, suck! Men men, bättre sent än aldrig ;)

till sovrummet

Hoppas dom blir bra på väggen! Lovar att lägga upp en bild på resultatet :)


Vi hoppade sen vidare och tog en glass på Café Viktoria, gick in på Boom utan lycka.. Sen styrde vi bilen mot Expo! Där fanns det ganska mycket att hitta :P

till vardagsrummet

Kanske lite dammiga för tillfället, när när dom är putsade och fyllda med brinnande ljus så tror jag faktiskt att det kan bli ganska fint :)


Hittade också dessa fina små saker :) När jag har fått upp dom på väggen så blir det en extra mysfaktor med små söta ljus i :) Har alltid velat ha sånna men aldrig hittat några jag tyckt om, men nu blir det andra bullar!

till sovrummet


Sen hittade man ju lite småsaker som vanligt också, men dom är mindre roliga så dom skiter vi i att nämna :D


På kvällen for vi iaf till Holmsund för lite kräftor och även en å annan räka faktiskt! :P
Himla roligt måste jag säga! Mest roligt var det nog när Gizmo fick fnatt och sprang å sprang tills han inte sprang någe mer! :P

i holmsund

leker

Sötunge!!!

Nä, nu måste jag skynda mig att packa ihop lite grejer för nu sticker vi till stugan :D

Tjingeling!


Kommentarer
Jasmine

Boho!! Vart är bilden på mig i den nya hyllan?

2010-08-14 @ 16:19:21
Jasmine

Boho!! Vart är bilden på mig i den nya hyllan?

2010-08-14 @ 16:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0