Regn....

Är det så vi ska ha det? Det är ju faktiskt min sista semestervecka.. Hoppas det blir sol några dagar iaf!
Längtar faktiskt till jobbet lite :P Ganska skönt med 6 veckors semester men väldigt långdraget och jobbigt på ett annat sätt :/ Kanske är det för att jag tycker så bra om mitt arbete :)
Däremot så är jag förbannad på dom som är och fixar med ventilationen under sommaren.. tydligen så har strömmen till kylarna och frysarna stannat, och dom kollar inte så dom går igång igen utan skiter i det.. så nu har allt stått och blivit geggigt och bra i några veckor. Fick veta det igår.. Annika med flera har varit där och städat ur allt och fixat till.
Det var ju precis det vi sa till dom innan vi stängde för sommarn! Att om strömmen bryts måste ni se till så allt fungerar igen efteråt, dumfan :/

Var en ganska lugn helg i stugan, Eric var mest ute och fixade med båten och sånt där som inte jag vet hur man gör... Så jag hade lite tråkigt faktiskt.. men jag fick iaf måla lite stolar :) Det är kul! Sen har jag målat lite med akvarell också, kan vara en fifflig buisness.

Martina kommer hem nu i veckan också! Pga hennes systers bröllop så kan hon inte hänga å mycket men vi har iaf bestämt att söndag blir bra, tänkte kanske att man kunde fara och grilla lite korv och annat gott i nån grillstuga :) Nån som är på? Eller om nån har nåt annat roligt förslag så går det också bra!

Sen är jag lite velig om jag ska ringa tandläkarn eller inte. Min visdomstand är lite smått brutal igen, och den har inte varit det på väldigt länge... Det brukar ju gå över efter ett tag så jag kanske ska vänta några dagar innan jag gör nåt. Är rädd att om jag går till tandis så kommer dom vilja dra ut den, pain!!
Ganska obehagligt for the moment dock.. känns ungefär som att hela käften är uppsvullen, ajj.....

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0