Nytt och fint sovrum?

Nu äntligen kommer bilderna jag har lovat alla mina trogna läsare :P
Dom nya tapeterna och mina ljusstakar :D


ljus

tapet

och

poserar


Så, vad tycks?
Personligen tycker jag att sista bilden är finast :D

-


Jag klippte/klipte/klippade(?) alla mina naglar igår... bara en enda klarade sig genom en arbetsvecka, haha! Tragiskt tragiskt....
Idag hade vi säsongens rekord.. 134 luncher! Lite skillnad från 50 st som det var förra veckan :P

Nu ska jag kämpa mig upp på Orbin och trampa lite :P Var ett tag sen nu, Stockholm förstörde mitt flooow!
Dags att göra något åt det!

Tjingeling!


Kommentarer
anna

Vad fint det blev! :)

2010-08-27 @ 19:11:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0