NASTY!!

Har städat sovrummet idag, skulle möblera om i alla skåp och grejer..
Hittade då larvernas lilla gömställe... Under lådorna vid sängen.. men nu är dom borta, in i dammsugen med dom och bränn alla grejer som låg på golvet!! Eller inte bränna kanske men tvätta iaf! :P
Hoppas jag fick alla nu, annars blir jag less, Eric ska få hjälpa mig att lyfta sängen när han kommer hem sen, så att jag kan kolla om jag missat nåt litet dammkorn :P

Sen blev det jättefin ordning i skåpen :) Och jag ska till och med vara snäll och städa Erics garderob, är less på att det inte är nån ordning i lådorna... Vet ju inte vart jag ska lägga allt när det är tvättat och vikt, hehe!
Hullerombuller!

Går bra med träningen också :) 20 minuter på orbin igår, jobbigt som fan! Den borde heta Dödens träningsmaskin! Men det känns att hela kroppen tar stryk, och det är så det ska va :D

Nä, fortsätta möblera om i mina skåp och lådor kanske?
Nu känns det som att det kryper saker på mig hela tiden... äckligt!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0