Jobbig eller fin natt?

Hade fin fina drömmar inatt. Var nån slags marknad i stan med massa olika stånd, och mitt stånd var nån blandning mellan mitt jobb och nån sy/klädbutik.. Skitkul! haha :P Sen skulle jag gå omkring och kolla in motståndet och då var alla jag kände på marknaden med egna stånd :P En mycket rolig dröm. Slutade dock lite illa, jag blev överkörd av en bil..... good or bad?
Undrar varför jag drömmer att jag dör så ofta? Nån som är bra på att spå i drömmar? :P

Bubbas var och mös med mig också, känns ungefär som att jag var vaken hela natten, men det var så mysigt så jag kunde inte slänga bort han.. Han kommer inte och sover hos mig så ofta längre, troligen för att Gumsan hinner före.
Men det är lite jobbigt att sova med han för han siktar alltid på min kudde :P Gick bra när han var liten för då rymdes vi båda två men nu tar han upp hela så jag får sova utan, hehe!
Jag måste verkligen lära mig att inte va så mesig när det gäller katterna :)

Dagen har varit full med träning, städning, shopping..
Var tvungen att fara på Gallerix, eller tvungen var jag väl inte men nästan, för att köpa ramar. Alla mina foton har kommit i veckan, lite utspritt dock. Foton i 4 olika storlekar och det tar 3 dagar att hämta ut alla. Sista bilden (1 bild) kommer förhoppningsvis imorgon.. Sjukt att dom inte kan paketera bilder som är 10x15cm så att dom ryms i brevlådan.. utan måste hämta dom på Preem. Kan förstå att jag var tvungen att hämta solnedgångsbilderna på Preem eftersom dom är ganska stora... men småbilder... irriterande!
Undra hur dom kommer skicka den enstaka lilla 20x30cm bilden, brevlåda eller Preem? Skulle tippa på Preem faktiskt.

Har suttit och knåpat ihop lite fotoalbum och grejer med mina 40 småbilder :) Himlarns kul! Blev nästan klar med kollaget med mig och Eric. En snopen liten lucka kvar.. Bra beräknat haha :P Men eftersom jag glömde bort att framkalla Irland bilderna så kan vi ta det i samma sväng :P Vet inte riktigt vart dom tog vägen.. dom var inte i min mapp iaf... får leta rätt på dom :)

Nog med babbel!!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0