Irriterad!!

Varför måste just min nattsömn förstöras? Börjar bli ganska less på att vara trött hela tiden och ändå inte kunna sova... som ett extra plus har jag skitont i nacken idag, blä!
Detta börjar likna en klagoblogg :P

Gjorde Wook till middag idag, hittade en woksauce från Mrs Cheng som jag fått från jobbet. Det blev faktiskt riktigt bra! Lite väl starkt kanske men man kan ju alltid blanda ut det med lite grädde nästa gång :P
Hade egentligen tänkt göra hemmagjord pizza men jästen som jag hade var inte riktigt helt okej så det får bli imorgon istället, får bli en tripp på konsum under dagen.

Sen hade jag tänkt städa imorgon också, lite dammsugning och toalettstädning.. Golvet är lurvigt av katthår :P Kommer inte finnas så mycket annat att göra nu när Eric börjar på Indexator igen. Han snor ju bilen till jobbet, ganska mycket ett måste när det ligger i Vindeln..Så jag måste planera Obsrundor och annan skit medan bilen är hemma.. Annars kanske man kan bli mer atletisk och cykla på Obs, men då måste jag verkligen fixa mig så många cykelkorgar som möjligt... i helvete att man tar påsarna på styret :P

Jag ska ju faktiskt börja mitt nya liv imorgon! Det mesta av hostan och förkylningen har börjat lägga sig så nu kan jag brja träna :P Så nu blir det att trampa på Orbin och utforska andra träningmetoder! Jag känner mig faktiskt ganska peppad! Så nu ska jag bli vältränad!
Även om jag hör ett eko av skratt från alla hörn av denna stad från alla jag känner... så tror jag att jag kommer klara det :P Jag behöver bara se mig i spegeln för att känna mig motiverad, nahahaha! :D

Önska mig lycka till!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0