Identifierad!

Nu har jag fått hjälp av Nisse och Lena att lista ut vad det är för djur som bor i min låda... Högst troligt är det pälsängrar. Har hittat en död en som jag ska ta med till anticimex.. och om det hoppar fram fler så får dom också följa med.. typiskt att jag inte kom på det innan jag dammsög upp dom :P
Om det int funkar med den döda ihoptorkade så får vi väl sprätta upp dammsugarpåsen och ta igen dom små jävlarna! BLÄÄÄÄ!!!
Står att dom äter på olika tyger.. Så nu känner jag att jag måste bädda rent och damma allt jag har i sovrummet, nästan så jag vill gå och spy!! Jäsen tror att vi måste sanera.. nån som har erfarenhet av dom små fanskapen?



Så vad sägs?

i mitt sovrum!!!

Vill nån annan ha en sån i sitt sovrum? dom är typ 6-7mm lång...
fritt fram att spyyy!!!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0