Fullspäck!

Först, tack till Anna för svar på kattmatta :D

Vidare till dagens händelser.
Vaknade, for på konsum och handlade veckans mat, kom hem, bakade muffins och ryttarkakor! :D
Var länge sen man bakade fikabröd måste jag säga. Började med ryttarkakorna, minnen från barnsben växte fram, hehe! Hänga med mormor i köket i Örträsk :) Det var ju faktiskt mina favvokakor när jag var liten :)
Muffinsarna var en helt annan sak. Människan som gjorde det där receptet hade inte huvet helt fastkruvat på skallen! Det var mycket som inte stämde med allt möjligt :/
Men efter lite fixande och trixande så blev det väldigt bra i slutändan :)
Sandra och Tobbe kom förbi och käkade med nöjda miner så det kan ju inte ha varit sämre än bra iaf!

Blev kortspel, skvaller och mycket skratt åt alla dessa konstiga människor med deras roliga vanor :P hehe!
Vi gjorde upp lite planer om presenter med mera, lite födelsedagar som närmar sig :) Och på fredag blir det Holmsund hos Stefan och Monica, och tydligen serveras det kräftor! MUMS! Eller räkor.. hur var det du sa Sandra? haha!
Ska bli trevligt iaf!
Lördag får vi se vad som blir, kanske lite vin och roliga grejer?

Söndag blir det att bjuda Martyman på middag, hade tänkt mig plankstek, vad sägs om det? Måste bara köpa oxfilé... dom hade inte det på konsum, inte helt förvånande om jag ska va ärlig.

Blev ingen träning idag, för fullt upp. Och nu är det lite sent att börja trampa för det lever om ganska mycket så jag tror inte grannarna skulle tycka om det :P Men å andra sidan så sägs det ju att man ska ta en vilodag ibland :)
Funderar på om man kanske ska styrka denna nya hälsokupp med att köpa grönsaker ibland... Jag är ju ganska dålig på att göra sallad här hemma. Kanske nåt att tänka på?

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0