Flyg som en fågel!

Ja om ett litet tag ska Eric skjutsa mig på flygplatsen så att jag kan fladdra iväg till Fjollträsk! :P Jasmine och Frida kommer plocka upp mig på Bromma och därefter blir det att ta en drink eller två ute på byn so to speak :P

Helgen ska bli rolig och trevlig! Grönan och krogen och allt möjligt skit, shppa till exempel :) Jag har så stort förtroende för att jag ska hitta en skinnjacka att jag inte tar med mig någon egen utan reser ner i Jasmines jacka, som hon ska få av mig :P

Wish me luck!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0