EFTERLYSNING

Har jag möjligtvis lämnat min röda locktång hos nån? Jag har letat och letat men hittar den inte här hemma. Skulle uppskatta om mina kära vänner kunde kika i sina hörn om dom hittar nåt :)
Annars måste den vara i stugan... vet dock inte varför den skulle va där.. Har ju inte behövt locka håret eftersom jag har permanentat det :P
Jag hoppas på att den ska komma till rätta....

Nu ska jag iväg på dop snart :) Lilla kusinbarn Adam :)

När jag kommer hem ska jag diska för nu har det gått alldeles för lång tid sen sist :P Kanske måste handla ikväll också? Får se hur det blir :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0