Dags för packning!!

Har precis tryckt i mig lite fiskgratäng! Den blev faktiskt riktigt god :) Hade inte allt hemma så det blev lite exprementerande :P Snörde i både dittan och dattan!
Nu ska man bara få Eric att smaka också, hehe :P Enda kruxen var att den blev lite vattnig, jag skyller på pulvermoset! Mycket bättre med riktigt pärmos!

Bröt andra nageln idag, dom går åt fort! Man håller ju halvt på att dö på jobbet, varmt och kvavt nåt så jävulskt när ventilationen är av stängd.. Hoppas dom går igång snart, dom har ju hållt på hela sommaren!

Ska in i förrådet och hämta väskan nu, packa packa packa! Hoppas jag inte glömmer något viktigt!
Ska ta reda på hur det står till med vätskor och grejer på flyget också. Hoppas på att få slippa checka in bagage.. Handbagage är nog tillräckligt, tror jag....
Stockholm here I come!!

Nä, ska jag få nånting gjort ikväll och dessutom hinna träna måste jag sätta igång!

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0