4-års dag, stugan, första dagen efter semestern....

Låt oss börja med det faktum att det är min och Erics 4-års dag idag. Och vi kommer inte ens att se varandra... :( Han jobbar eftermiddag i veckan och jag jobbar ju dag... :/ Och till helgen ska jag ju till Stockholm så det blir inget firande då heller... Måste vänta till nästa måndag, en hel vecka :(
Men då ska vi iaf ut och äta hade vi tänkt, får se vart det bär, hur som helst så är jag säker på att det bli kanon! Får se om man kanske far på bio efteråt, måste se vad det går för filmer :)

Nästa ämne är stugan.
Vi for ju som sagt dit på lördag eftermiddag. Så fort vi satt fot på ön så jagade Gisse upp Pyris i ett träd och där satt hon sen i 3 timmar innan hon våga sig ner, stanckarn! :P Hubbabubba däremot var en riktig cooling och morra och reste ragg och halvt jaga iväg den dumma lilla hunden, hehe!
Men det är inte Gisses fel att han är för ivrig att hälsa, det är adhdn hehe :P Han vill ju bara bli vän och leka :)
Blev en riktigt trevlig kväll! Jag och Eric tog med Varmrätten, 13 dagars kyckling med ris.. Och Sandra och Tobbe tog med efterrätt, Kladdkaka! Mumsmums!
Senare på kvällen blev det också bastu och nakendopp! Gizmo följde med hela vägen ut i vattnet och sen blev han kall så han fick värma sig i bastun :P Ganska så söt måste jag säga :D
Blev massa kortspel också, och jag kan säga att jag sög mest och ännu mer :P Tror fan jag förlorade vartenda spel hehe!

Sista punkten på dagordningen: Semestern är slut.
Första arbetsdagen, skönt att vara tillbaka på jobbet efter 6 veckor. Det var faktiskt väldigt lugnt, ungefär 50 gäster. Trögstartat! Men inte så konstigt.. Fortfarande semestertider :P
Får se om jag är lika peppad på jobbet efter en vecka :P

Nu ska jag prova mig på Erics stora skrämmande borrmaskin för första gången, jag kunde ju faktiskt byta borr helt själv :P

Lägger upp receptet på 13 dagars kyckling senare.

Tjingeling!


Kommentarer
Sandra

Grattis på 4 års dagen :) Kycklingen var riktigt mumsig :P

2010-08-16 @ 20:01:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0