snark

ja, nu har Joline precis somnat..
....och precis när jag skrev den meningen så vaknade hon.... suck.. idag har varit ombytta dagen! i vanliga fall så sover hon som en ängel under dagarna för att sedan driva mig till vansinne på kvällarna! Men då kan man ju hoppas på att hon är lätt att natta ikväll hehe :P Verkar vara hungrigare än i vanliga fall idag.. var tvungen att ge hon ersättning nyss eftersom jag inte pallade att amma en gång till så tätt inpå. Hon sörpla nästan i sig 100ml. När hon hade ammat i ca 45 minuter en timme tidigare. Ibland undrar man ju hur produktionen ser ut... skulle vilja att boobsen var genomskinliga så man kunde se om det är nåt där i haha! :P
 
Imorgon blir det en till utflykt. Denna gång rullar vi till Örträsk så att Joline får träffa sin gammelmormor och gammelmorfar :) Ska bli kul! Får se hur länge vi orkar stanna där :) Några timmar iaf hehe!
Sen imorgonkväll ska jag få mig en paus får lilltjoppan. Jag ska nämligen på babyshower :P jajjemen! Jasmines kompisar har ordnat åt henne så det ska bli kul! :)
 
Nu ska jag vyssa lite grand!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0