Trött

Tror inte jag har sovit så dåligt sen jag var gravid! Gick och la mig halv 9 igår för jag var så fruktansvärt trött! Var ett jävla spring på stan för att hitta presenter till kalaset, barnens faster och kusin hade kalas på kvällen. Så det var full rulle tills vi kom hem strax innan kl 8.. huvva! Trodde iaf att jag skulle få sova riktigt ordentligt då jag gick och la mig hela 2 timmar tidigare än vad jag brukar. Men icket!! Vaknade hela tiden och måste ha sovit konstigt för hela kroppen gör ont idag. Och sen gjorde det ju itne saken bättre att lilleman ville vakna tidigt. Man kunde ju tycka att han borde sova längre när han gick och la sig senare, men nä.. inte det :P Försökte få han att somna om, men det gick ju som det gick med det.. så nu har vi varit vakna i 2 timmar redan. Vi får hoppas jag får mig en powernap när han ska sova sen :P
Halsen gjorde iaf inte lika ont inatt.. så det är ju positivt iaf! Febern försvann igår... så förhoppningsvis blir det inte lika långdraget den här gången!
 
Nä.. nu börjar plutte bli trött igen...kanske dags för den där powenapen...
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0