5 veckor 3 dagar

nu börjar tjoppa bli stor! snart så stor så hon sover natten igenom (hoppas jag) :P
 
jag har nu påbörjat promenader varje dag. vi går en runda som tar ca 45 minuter att gå. sen ju mer jag orkar så får vi börja gå längre prommisar. det är faktiskt väldigt härligt att bo brevid ängarna och gamliaskogen :)
 
igår var vi och hälsade på på jobbet också! jag och matilda tog våra ungar och for å fikade :) lilla elias är inte så liten längre, 1 år! stor :) framtida festmannen som jag brukar säga haha :)
 
imorgon ska vi på läkarbesök. det första sen bb :) undra vad dom ska kolla då.. motorik? om hon kan följa med blicken?.... vi får se helt enkelt. men jag antar att hon ska vägas och mätas som vanligt :) då får vi se om hon gått upp nå mer.. har varit lite orolig för senaste veckan känns det som att hon inte ätit ordentligt.. hon ba trilskas hela tiden.
 
nä... lite NCIS och Pretty little liars på det så blire bra :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0