1 månad

Ja nu är gullet 1 månad gammal. Tiden går fort när man har roligt!
 
Måndag idag... Eric jobbar eftermiddag.. vilket betyder 4 kvällar själv med lillan.. det är kvällarna som är värst.. Hoppas hon vill sova snabbt ikväll... Det är så jobbigt när man själv är helt slut efter att ha varit vaken hela dagen. Går ju inte direkt att sova när man måste bära runt på hon hela tiden. Så fort man lägger ner hon så vaknar hon. Fast å andra sidan kan jag ändå inte sova under dagarna... har provat många gånger.. går helt enkelt inte!
 
Nä, vänta på att hon ska vakna för att äta.. sen blir det en till nap... efter det blir det nattning.. Hoppas på att våra nattrutiner kommer börja funka... brukar börja kl 20 och hon somnar inte ordentligt förrän kl 23.. bara ledsen om man försöker stoppa om henne. Har börjat fundera på om det är kolik hon har men då ska dom tydligen vara otröstliga. Hon går ju att trösta... så länge man bär omkring på hon så brukar hon vara lugn... men försöker man då lägga hon så börjar cirkeln om igen.
 
Nä, dags för mat!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0