hmmm

Ja.. efterkontroll på tisdag.. snacka preventivmedel med barnmorskan. Undra vilket man ska välja.. jag vill ju gärna ha nåt som inte ger några biverkningar eftersom jag är sämst.. men kondom är inte att föredra, eftersom det uppenbarligen inte funkade haha!
Men det enda andra som jag hittar utan dumma hormoner är pessar.. och det verkar ju bara extremt jobbigt att hålla på med :P Nä... kanske en p-stav? har dock hört hemska grejer om det.. men man kan ju alltid prova :P Skulle va skönt att slippa ta ett piller varje dag.. glömsk som man är! Men annars är det nog bara p-piller att välja på.. allt annat föll mig inte i smaken :/ Men då får det bli en annan sort än den jag hade förut.. den var sämst haha!
Någon som har något tips?
 
Tjoppan är 8 vekor idag, börjat bli stor! På onsdag fyller hon 2 månader :) Hon har ofta jä'ttekul på dagarna.. ligger och pratar och skrattar en massa (och med det menar jag att hon jollrar och ler med hela ansiktet). Skriket kommer mycket sällan nu för tiden, och skriker hon så är det oftast för att hon är hungrig eller trött, och då är det bara att ta hand om problemet så blir hon tyst ganska så snabbt :)
 
Denna helg är det fullt upp. Igår var vi i Sävar hos mormor och morfar, dom är nog lite smått betagen i lillan :) Gick på promenad och hälsade på Åsa och Christer, tänkte att jag måste ju visa upp hon hehe :) Sen vandrade vi en sväng runt byn. Mycket som hänt på dessa år då man inte varit och gått omkring där.. folk har snoffsat upp sina hus och grejer. Det skulle faktiskt vara fint att bosätta sig där men som sagt så har jag mina anledningar till att inte vilja bo där :P Hoppas istället på en framtid i Ersmark kanske, eller nån annan byhåla som är hyffsat nära stan :)
 
På tal om hus... kanske ska titta på hemnet, var ett tag sen :P Det är så roligt att se om det är grejer till salu hehe. Ännu roligare är det att va inne på "bygga hus" sidor som tex myresjö :P
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0