Hej hopp!

Sover som en ängel :P Hon är så söt så :)
 
I veckan hade jag tänk att kanske ta mig en shoppingtur med lillan. En sväng till strömpilen. Tänkte köpa massa ramar till mina bilder som jag har framkallat :) Förstoringar på lite naturbilder från stugan i Öris och Bredögen :) Tänkte sätta upp dom i trapphuset. Har också en frän bild på Gumsi som ska upp på väggen :)
Sen tänkte jag också rama in mina tavlor som har hängt på väggen utan ramar i flera år :P Jag har ju också målat klart Alientavlan härom dagen så den ska också ramas in så fort den har torkat :)
Sen vill jag också köpa ett armband och en ny klocka, tänkte utnyttja rabatten på Albrekts Guld :) Så vi får se om det blir nåt av denna vecka eller om vi får ta det senare :)
 
Dags att springa vidare, snart kommer hon vakna och vilja ha mat!
 
Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Kan du inte maila lite bilder till moster på lilla trollet!?!?

2013-04-02 @ 18:00:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0