Tji fick jag...

Min fina dag som jag hade planerat igår gick rent åt helvete....
När jag skulle väcka Eric så somnade jag själv... vaknade när vi skulle äta lunch... sen somnade jag igen!!! Vaknade när det var dags för middag... sen gick jag och la mig kl 9 på kvällen :'(
Ursäkta att jag säger det men livet som gravid suger! När ska jag bli som vanligt igen? Jag är ju faktiskt i v 24 ju! Jag trodde man bara var sne i början... är det inte i andra trimestern som allt ska vara så satans ljuvligt?! Fy fan!
 
Ursäkta men jag diggar inte att vara den tråkigaste människan på jorden!
 
Varför är jag pigg på morgonen för? Helt onödigt! Det är väl bättre att va pigg på kvällen så man kan umgås med folk utan att sitta och gäspa och halvt längta hem till sängen? Dumma lilla söta alien :( Gör mamma helt knäpp.........
 
Nu ändrar jag på planen..... Ska göra alla grejer idag istället! På morgonen!! ...Jag hade ju till och med gjort en fin liten lista igår som jag kunde kryssa av eftersom...
Nä.. nu ska jag börja på en gång innan John Blund kastar sömnpulver på mig igen!
 
Tjingeling.......


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0