pain...

min rygg is killing me ikväll.... och det känns som att det enda som hjälper mot sånt ryggont är att ligga utsträckt på mage. Men att ligga platt på mage är inget som jag kan göra nu för tiden... isåfall blir det en snevriden ställning med kudde som stöd under enda benet, det brukar funka när jag ska sova. Men som sagt så vill jag ligga raklång för tillfället... jag har därför gjort en liten kuddanordning där det är ett hål för magen i mitten. Funkar ganska bra faktiskt. Skönt att ligga med raka ben :D Kanske kan jag till och med somna såhär :) Ska passa på att njuta av detta moment! Snart kommer nog inte ens denna snygga formation räcka för att magen inte ska bli klämd.. alien verkar verkligen inte digga när jag ligger på mage, blir nog trångt där inne... stackarn :P
 
På grund av denna dryga rygg så blev det inte mycket gjort idag... har hunnit tvätta lite och tittat på barnvagnar på blocket, hittade faktiskt några stycken som vi tänkte ringa på :) Eric ska bara kika på dom först också :) Så får man se om det kanske blir ett vagnköp denna månad också, som sagt, passa på när lönen kommer :P hehe ÄÄr dock spännande att alla ligger på så olika priser så man undrar ju om vissa faktiskt är sämst och vissa skitabra och supernya eller om priset ligger hos ägaren, en del vill ju klämma ur så mycket dom kan från köparna medan andra bara vill bli av med grejerna snabbt :P
Sen finns det ju också personer som jag och Eric som hellre far och slänger grejer på Gimo än att orka lägga upp en annons på blocket :P haha! Och när jag ändå skriver så så kan jag ju säga att ett till lass går snart dit.. med en gammdator och en skrivare, någon intresserad? :P (vet ej om datorn fungerar helt ok, men skrivarn är i fint skick), hör av er om ni vill ha :P hehe!
 
Annars är jag hemm själv för tillfället.. Eric jobbar.. Ligger här i sängen och dricker en kopp te och har inget bättre för mig än att skriva detta.. kul för er, mindre kul för renoveringsprojektet här hemma. Men imorgon tänkte jag att då får ryggen vara snäll och fungera så att jag kan fixa med väggarna i gästrummet :)
 
Får önskemål om mer bilder på magen, kan meddela att det blir ganska tråkiga bilder om jag ska lägga upp hela tiden så jag har planer på att lägga upp varannan vecka, så syns skillnaden lite bätte kanske :) Därför kommer nästa laddning med magbilder till helgen :)
 
Till helgen blir det också halloweenparty! Troligtvis iaf.. det är i fortfarande i "är någon peppad?-stadiet". Frågan var väl vart man ska hålla hus. Inte blir det då här iaf kan jag lova! :P Hur som helst så tänkte jag inte klä ut mig sådär totalt som jag brukar göra i vanliga fall.. i år blir det istället min nya klännning och nåt roligt tillbehör kanske. Hade ju planer på att jag skulle vara häxa detta år men tyvärr kommer jag nog inte i min "häxklänning" då den är till för en ganska så smal brud, vilket jag  nu inte längre är.... sååå,  jag får hålla tummarna för att jag kommer i den nästa år istället :P
Men hur som helst, vad ska ni klä ut er till? Ska ni gå bus eller godis? :P Ni kanske till och med firar nästa vecka? Det är ju tekniskt sett den 31 oktober som det är halloween :)
 
Jaaa... vad kan man mer skriva? Ska till tandläkarn imorgon... hoppas mina tänder har överlevt sommarens icke bra behandling :P Efter undersökningen så tänkte jag prata med tandpersonalen om att säga upp min försäkring, som för mig bara har kostat pengar istället för att minska utgifterna...
Det är förstås då jag kommer slå ut en tand eller göra nåt annat som kräver megarenovering i käften. Men då får jag ta den smällen isåfall. Orkar inte betala flera hundra per år när jag aldrig har nåt fel i mun...(iaf inte nu när mina visdomstandsproblem är ur världen)!
 
Nä... nu ska ni slippa läsa nå mer. På återseende!
 
Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Kanske vill ha skrivaren..vi ska nämligen köpa en annars..hur ser den ut? Skicka bild kaNSKE PÅ hotmail?! :)

2012-10-23 @ 21:39:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0