Mupps

Hallå alla glada! Själv är jag lite bitter...... Ryggen vill inte va med idag :/ Men vadå! Sånt får man ta!
 
Sitter och väntar på att Eric ska vakna... tänkte nästan att han skulle få hjälpa mig att "städa".. Jag hållerpå att rensa lägenheten och flytta om grejer hit och dit. Medan han var borta så rensade jag i toalettskåpen och i köket, nu är lådorna prydliga och fina :) hehe! Det blev 2 fulla sopsäckar! Slängde massa gamla lotionflaskor och tomma parfymflaskor och saker man i allmnhet inte använder :P Förstår dock inte varför jag inte slänger det på en gång...? Men nu är det iaf gästrummet och lilla förrådet kvar att piffa upp i lägenheten.. sen får vi ta stora förrådet där nere senare :P
 
Tänkte flytta garderoben som står här inne in till förrådet för att bruka som städskåp :) Sen måste nog hyllorna fixas till där inne så att skåpet kommer in ordentligt och man får ut maximala utrymmet :P
Har massa böcker som ska flyttas runt... Massa mätningar som ska göras i badrummet (till den där bänkskivan jag har pratat om tidigare)... Saker och ting känns lite drygt.. även om jag är halvvägs där bara genom att ha atädat ut en massa redan :P
 
Gud vad det känns som att jag svammlar.... Aja... jag tänker iaf ta kort på hur allting blir när det är fixat så får ni se :P hehe! Det är ju inte alla som läser denna blogg som kan komma och kika in person.
 
Igår var vi iaf i Degernäs och hälsade på! Jag var trött som få och troligtvis inte så rolig men det var ändå skönt att få komma ut lite grand. Känns som att jag inte sett en människa på flera veckor! (menar då de människor jag brukar umgås med på fritiden). Vi såg på X-factor och pratade gojja, som vanligt ungefär :P Men det där x-factor vet jag inte riktigt hur det är upplagt.. verkar konstigt... får väl se fler gånger för att fatta regler kanske..
 
Regnar gör det i helgen också.... ska det aldrig sluta?? Jag vill nästan ha lite snö nu... jag har julkänsla! Ibland när man vaknar på morgonen så är det precis som att vakna på julafton. Man vaknar tidigt, det är ett speciellt ljus som syns från vardagsrummet...troligtvis är det mina flönsterlampor som har samma färg som ljusen på granen :P Och man är konstigt pigg fast man inte sovit något alls.. fylld av förväntan :)
Går inte riktigt att förklara känslan.. men jag antar att alla har upplevt den någon gång under sina år på jorden :P
 
Nä... nu är det nog färdigsvamlat.. har inte pratat om något alls känns det som... Vet inte om ni har förstått något av det som jag menar i detta inlägg men så kan det gå när inte hjärnan är på topp!
ska gå och hoppa på Eric istället och se om han vill vakna.. klockan är ju ändå halv 11!
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0