Möööö

Jag kan börja med att svara på kommentaren om vi skulle ha skötbordet på tvättmaskin/torktumlare.. svaret är ja! Så var tanken :P Får se om Eric orkar såga ur bänkskivan ikväll :P
 
Nu går jag in i vecka 26! Lite info:
 
"Barnet är ca 23 cm långt från huvud till stjärt och väger ungefär 900g. Ryggraden blir starkare och smidigare, för att den skall orka bära kroppen. Lungorna utvecklas alltjämt och barnet växer till sig mer och mer. Med lite tur kan man höra barnets hjärtslag genom att någon lägger örat mot din mage. Ögonen är nu färdigbildade och barnet har lärt sig att både andas in och ut. När barnet hör ljud reagerar det med högre puls, och spelar du musik kan det hända att hon/han rör sig i takt. Det finns studier som visar att barnet reagerar på beröring runt denna vecka."
text från gravid.se
 
Sen har jag inte så mycket mer att skriva idag.. är lite allmänt trött idag eftersom jag gick upp tidigt för att jobba över imorse :P Mycket bättre att ta sin övertid på morgonen om ni frågar mig! Lugnt och skönt :)
 
Ja just det.. jag har ju beställt en klänning också! Ska komma i veckan! Då kasnke jag kan ta kort på den och visa er alla :) Hoppas den passar. Jag är så osäker på min storlek nu för tiden, ibland passar 36 kanoners och andra gånger är det jättelitet så då är det bättre med en 38a, vilket är vad jag beställde nu :P Vi får hoppas på det bästa :P
 
Ska även försöka komma ihåg att boka tid för att färga håret! Jag har nu bestämt mig för att färga i min naturliga färg för att slippa färga i framtiden :P Jag har ju som alltid tyckt om den så då är väl det lika bra att gå tillbaka till den :P
 
Nä, dags att göra middag?
 
Tjingeling!


Kommentarer
faster sandra

Moa älskar att vi har skötbordet på torktumlaren/tvättmaskin bli lugn av ljudet :)
Det kommer bli kanonfint hos er. ser framemot att göra ett hembesök!!! Kommer inom snar framtid :P
Kram

2012-10-18 @ 09:30:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0