Ja men då så...

Dags för att visa lite bilder nu då.. vi börjar med lägenheten....
 
 
Måste bara visa hur fint det blev i mitt torrförråd.. och hur lite det faktiskt blev över efter min storstädning av köket :P Ni som varit hemma hos mig och har haft missödet att få se ner i denna låda vet ju hur jävligt det såg ut innan :P haha
 
 
 
Sänggaveln och vägghyllorna på plats! Efter några månader i kartonger :P
 
 
 
Satt upp lite tavlor i vardagsrummet, nu slipper dom ligga och repas på bänken i köket :P
 
 
 
Lampan sitter äntligen ovanför bordet i vardagsrummet!! Vi har flyttat "uttaget" från mitten av rummet. Återstår nu bara att betsa eken i mahognyfärg så den matchar resten av möblerna :)
 
 
 
Torktumlare och tvättmaskin, dom stod ju förut ovanpå varandra. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det fungerar säkert ändå.. nu måste man bara sätta upp nåt slags skåp för blöjorna och resten av grejerna för att hålla en unge ren.
 
Vi ska snart sätta upp bänkskivan också.. den ser ut såhär:
 
 
Vi måste bara såga ut ett hörn först :P
 
 
Slänger in ett par bilder på långben också :P Han var så sööt när han låg på plankan!
 
Och nästan ännu sötare när han låg och sov i soffan här om dagen:
 
 
Härlig sovstil inte sant? Såhär ligger han nästan varje natt när jag går upp :D
På denna bild ser ni också en liten snutt av mina nya kuddar som köptes för nån vecka sen :) Dom äckliga gamla gröna är numera ett minne blott!
 
Sååå.. dags för magbilder från vecka 25 (24+6) då! Varnig för tjockis! :P
 
 
Liggande... personligen så tycker jag att magen är ganska stor på denna bild.. annars brukar det inte synas så jättemycket när jag ligger ner :P
 
 
 
Stående. Om ni undrar varför bilden ser lite knäpp ut så är det för att jag har kluddat över och klippt till den för att inte visa hela min halvnakna kropp. Eric tyckte det var fint att ta bild på hela mig istället för bara på magen.. Men se jag vill inte lägga upp nakenbilder på nätet :P Hoppas den är acceptabel ändå, hehe!
 
Så var säger ni? Börjar det synas ordentligt nu eller? Får fler och fler kommentarer från gäster på jobbet iaf :) Skönt att veta att man ej bara ser fet ut haha :P
 
Har ju fått höra att magen är olika stor beroende på vilket tid det är på dygnet och på vilka kläder jag har på mig. Tydligen så är ksispauserna mitt i natten störst enligt Eric... Kanske för att blåsan är full? Vet inte..
Sen ser jag kanske aningen större ut när jag ahr min one-piece på mig :P Kan bero på att det sitter löst på kroppen... har jag ett linne eller tröja som är tajt så hjälper väl den till at dra in magen eller nåt..
Men nåt säger mig att nu kommer det inte finnas någon hejd på växandet! Är ju bara 3 månader kvar!
 
Såå... nu är jag törstig så nu måste jag dricka massa vatten.. kasnke med is.. mums :P
 
Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Toan blir väl bra??! Ni ska ha skötbordet på maskinerna? Och ohhhh vilken tjockis du har blivit!! :) LÄngtar tills alien kommer ut!!!! :D

2012-10-14 @ 18:35:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0