galopp!

kan börja med att meddela att datorn blev sne nyss:::: någon slags knapp är intryckt så att jag inte kan göra stora bokstäver eller punkter och komman eller siffror för dens skull; då blir det dessa tecken : ; )/%¤#¤; konstigt!
eric får fixa när han kommer hem :/

såååå; försök hänga med i detta hehe!

var på mvc idag: allt var prima skinka när det gäller alien! magen har växt tre cm sen sist; från tjugoen till tjugofyra: vilket betyder att jag följer kurvan utmärkt än så länge hehe; vi får se när det börjar gå utför :p
hjärtat på lillen slog på för fullt; det låg på hundrasextio: eric sa att den till och med var uppe och lekte nära etthundrasjuttiostrecket; barnmorskan sa att bäbis var fullt aktiv under tiden så den kanske sov sist då det låg på hundraförtioåtta (gud vad konstigt det ordet blev::: vet fan inte hur det stavas med bokstäver): och ska man då tro på dessa små förutsägelser om kön så lutar det mer åt en tjej eftersom tjejer tydligen har hjärtan som slår mycket fortare än pojkars:

ska man kolla på hur det låg till med mig så var det väl ungefär samma som sist::: hade hundraelva i blodvärde; eller vad det nu heter::: det som har med järn att göra iaf: och nu låg jag på hundratretton; det var ingen drastisk stigning så det kasnke är därför jag är trött fortfarande: om jag kommer ihåg rätt så ska man väl helst ligga på minst hundraarton: men jag skulle fortsätta att äta den dos av järntabletter jag äter nu så skulle vi se nästa gång om det gått upp nåt mer eller om vi måste öka dosen igen:: denn aunge verkar gilla att sno åt sig av alla mina tillgångar :p

jag hade tänkt skriva mer men nu verkar hela datorn ha fått fnatt så jag måste göra en virussökning och se om det är någe på g:::: eller om det helt enkelt bara är tangentbordet som går att allt är snett:::

jag återkommer senare::::

tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0