blä

Första droppen råmjölk läckte igårkväll. Min första tanke var usch och fy vad äckligt! Sen tänkte jag på stackars alien som kommer måste dricka det där..
Nä, det var ingen härlig känsla jag fick då.. och det var ändå bara en droppe! hoppas det bara var en engångsföreteelse!
 
TTill roligare nyheter! (och franmför allt mindre nasty) Nu har vi vår nya bil!! :D En fin fin v70! Tänkte ta en bild på den imorogn när det är ljust ute och sen lägga upp den så att ni får se :) Men vi är helnöjd iaf!
 
Har också börjat lite smått i gästrummet! Tapeterna åker upp imorgon! och förhoppningsvis så hinner man klart hela rummet, men annars har vi ju söndagen också :) Mäklarn kommer på tisdag för att värdera lägenheten, så det måste iaf vara klart innan dess känns det som!
Och bara för att klargöra på en gång: Vi ska inte flytta, vi ska bara kolla vad lägenheten är värd efter alla renoveringar :)
 
Men nu håller jag på att somna så nu blir det gonatt! Bubba kom nyss och mös ner sig i sängen så jag tror jag joynar han :)
 
Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0