ajj

Ja...lokalbussnarna är ju inte gjorda för komforten iaf!
 
Hellrace idag på jobbet... mycket bokat och alla kom tidigt.. sen mitt i lunchservering drog brandlarmet igång! Fantastiskt! Kan börja med att säga att det brann ju faktiskt inte...
Det var någon byggjobbare som råkade sätta igång det när han arbetade med nåt.
Tur var det ju iaf att dom flesta hade fått i sig maten och bara satt och pratade när larmet gick. Jag hade precis sett till så ingen var kvar i lokalerna och sagt till kollegorna att "då kasnke vi borde gå ut också då.." när larmet ständes av och en röst i högtalarna sa att "faran är över" och vips så hade alla gått helt i onödan :P
Men nu vet vi ju iaf att larmet fungerar :P haha!
 
HAr varit massa folk sjuk på jobbert också så man får springa extra mycket...  känns i fötterna just nu kan jag lova :/
Morgondagen badar i möten av olika slag och även då är folk borta..en jobbig tid..Men men, bara att bita ihop och hoppas på bättre tider.... får se om det måste till lite övertid imorgon, har inte hunnit med något pappersarbete i veckan pga alla andra grejer som ska hinnas med nu när vi är kort om folk och det är mycket möten hit och dit. Förhoppningsvis hinner jag med nåt på eftermiddagen.. men om jag inte göra det så får jag helt enkelt bita i det sura äpplet!
Men det finns ljusa stunder i detta mörker också, imorse så diskuterade vi nånting på fikat där allas ålder kom upp, och jag sa ju då att jag ska fylla 25 nästa gång (ska jag va helt ärlig så blev jag fundersam och frågade helt enkelt hur gammal jag var, varpå Gerwei svarade att jag fyller 25 nästa år).. Och när vi reser oss från bordet så säger vår söta lilla praktikant att inte ser jag då gammal ut, ja... 25år... halvvägs till 50, det är nog rätt gammalt ändå haha :P
 
Nä.. annars hade jag inte så mycket att säga idag, utom att det är peppen inför imorgon då vampire diaries börjar! tjoho! som jag har längtat! Värsta spännande! :D
 
Tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Haha hur gammal är inte jag då?! Snart 30 för fasen!! Dahhh

2012-10-12 @ 22:44:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0