6månader

Ja, idag är det den 27 oktober. Det betyder att jag nu är 6 fulla månader på dagen! Eftersom jag då är beräknad till den 27 januari.. Bara 3 månader kvar nu.. det borde ju betyda att magen ska börja komma fram ordentligt nu.
Kan också meddela att alien verkar tycka bättre om pappa redan nu för inte fan vill den sparka när det bara är vi.. men så fort Eric kommer så går det minsann bra... det är ju kul...

sen blir det nog ingen tapetsering idag heller... Dom där dumma bryggorna i stugan uppehöll Eric ändra fram till klockan 5 så det blir nog imorgon vi kan börja med tapeterna... det är ju också kul.....
Idag är med andra ord en sämst dag... Klockan är bara 8 och jag vill egentligen bara lägga mig i sängen och försvinna.

Får se om jag orkar lägga upp magbilder imorgon.. tillsammans med tapeterna kanske...

aja..

tjingeling!


Kommentarer
jasmine

Wiie!! Vill låna liten sen! :)

2012-10-27 @ 23:18:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0