Strongt jobbat!

..Till alla som faktiskt gör något på dagarna..

Jag hade tänkt ta tummen ur idag och städa undan alla vinterjackor och täckbyxor för att göra plats åt alla dessa sommarytterkläder man har. Men så blev inte fallet.
Istället tänker jag vara lat och se på en film, tragiskt... Men imorgon lovar jag! Hehe :) Har skjutit upp detta allt för länge nu, brukar vanligtvis fixa detta på Valborg.

Denna vecka blir rolig eftersom det är ESC för hela slanten! Delfinal 1 imorgon och delfinal 2 på torsdag, och sen är det den stora finalen på lördag :) Hoppas Sverige kommer med! Är inte lika roligt att titta annars, även om jag brukar ha mina favoriter i andra länder. Men om man ska titta över det stora hela så tycker jag inte att det är så jättebra låtar med i år. Har inte hittat en enda favvo än.. Jag som brukar ha flera.
Ska helt enkelt bli spännande. Känner mig nästan lite glad att älsklingen jobbar eftermiddag i veckan för då behöver jag inte slåss med han om tvn :)

Sen börjar alla mina serier lida mot sina säsongsslut i veckan, mindre hurra på den men det är ju nu det är som mest spännande! :) Förra veckans avsnitt av TVD höll på att ta livet av mig, sorg!
Men med säsongsfinaler kommer ju också sommarn, jihaa! Någon som har vågat sig på ett första dopp än? Hör att det ska vara vamt och skönt hela veckan :)

Och på söndag är det en månad kvar tills vi får tillgång till nya lägenheten, fantastiskt! Då blir det en månad med renoveringar och sen så bor vi helt plötsligt någon annan stans :P

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0