Sjuk

Igårkväll var det kallt, såå kallt!
Frossa som så och ändå hade jag på mig mjukiskläder och morgonrock.
Bestämde mig för att ta febern.. 38,1 grader blev det. Kan då meddela att det är ganska hög feber för mig när jag vanligtvis ligger på 36,5. Har inte haft så hög feber så länge jag kan minnas.
Det blev en jobbig natt.

For ändå på jobbet kl 5 imorse för att diska undan en dukning som Ryttis hade kvällen innan. Har man lovat så har man.. Sen kände jag att jag inte orka mer så då cykla jag hem igen. Och just nu har jag ingen feber så imorgon blir det att fara på jobbet.

Idag var en fröken och tittade på lägenheten också. Min jobbarkompis dotter. Hon vart kär på en gång så hon skulle ringa hyresvärden imorgon och säga att hon ville ha den. Och då får vi hoppas att det går vägen! :)

Nu är det dags för Inför Eurovision.

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0