Renovering

Äntligen har jag och Älsklingen kommit fram till något utan att det höjdes röster :P Känns bra, känns bra! Nu får vi lägenheten om lite mer än 2 veckor, spännande!
Det blir ett IKEA kök som jag hoppas blir lika fint som ritningen jag gjorde :P Nytt golv blir det i hallen och troligtvis i köket istället för i vardagsrummet. För nu har jag kommit på en riktig kanonidé! Men den delar jag med mig av när jag har diskuterat med Älsklingen först :)

Det enda som inte har bestämts exakt är vilka tapeter vi ska köpa. Men vi har varit och kollat på en del ställen och har hittat några lovande rullar. Men innan man köper måste man ju faktiskt veta hur mycket som behöva så det får vänta tills vi faktiskt har flyttat in :)
Men till IKEA far vi i samband med svägerskans examen som är om 2 veckor. Himlarns kul att hon kommer bo här uppe på heltid framöver :)
Grattis till Susen också som går ut skolan nu! :)

Jag tänkte försöka hålla er uppdaterade om våran fina lägenhet under renoveringen med bilder och grejer, vet ju att ni tycker om bilder :P Har varit aningens trög på bloggen på sistone men sånt är livet. Man måst eju ha nåt att skriva om för att det ska bli roligt! :)

Sen kan jag meddela att Water for Elephants var den bästa filmen jag har sett på länge! Kan varmt rekommendera den :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0