Moahahaha!

Idag har mina arbetskamrater kallat mig bossig och mammig. Detta låter negativt.. men det är det inte :P Beror nog mest på att jag styr upp saker hehe. Men det var så roligt uttryckt att jag höll på att dö. Jag blev nekad att vara den coola storasystern... tydligen så är jag inte cool (?)
Men idag har vi nog skrattat oss igenom hela dagen. Det råkar vara så att vi har en snygging som går omkring i huset just nu, och med snygging menar jag Oooooohhhh Myyy Goood! haha :P Och så har vi då problemet med rodnad och nervositet omkring denna man. Jag skojar inte när jag säger att han påverkar hela huset, gammal som ung :P Mycket roligt tycker jag :)
Hur som helst så var vi på kurs idag och medan vi var där så blev det ett öga mot öga ögonblick mellan han och en jobbkompis som lämnades kvar i restaurangen.. Tydligen var det mycket stammning som pågick just då, skulle ha varit fantastiskt att se hehe! ;)

-

Såg på ESC igår. Gillar resultatet.. Dom få jag tyckte om gick vidare till finalen så det är ju bra! Imorgon är det Sveriges tur att kvala och tyvärr är det ju så att det är starkare startfält då, ungefär som vanligt..... Håll tummarna med mig!
För övrigt så är Sverige med i leken i både Rysslands och Azerbaijans låtar (om jag nu kom ihåg rätt) så då kan man ju hejja lite på dom på grund av det också.
Norge gick inte vidare till final, men det gjorde däremot Finland.. en låt som jag gillar mer och mer ju mer jag hör den :)

Så glöm inte att slå på 1an imorgon kl 21 för att backa upp Sverige! :D

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0