Eurovision Song Contest 2011

Sverige kom 3a!!! :D

Fantastiskt bra! Top 10 trodde jag nog men att vi skulle hamna på pallen var ju bara helt underbart! :D
Ett kanonframträdande från Eric Saade måste jag säga! Mycket bra, mycket bra! Dock var ingen av mina andra favoriter i toppen..
Azerbaijdjan vann med en hyffsat bra låt, inte en som jag diggade mest men klart godkänd. Svenskar var med på ett hörn på den också så det är ju en liten seger för oss ändå :)

Sen fick man också veta att Sverige hade mest poäng i semifinalen, inte illa må jag säga :)
Vilket bra Schlagerår det blev i år! Kanoners!!

Nu blir det att lugna ner sig lite och ha en härlig hemmakväll :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0