Valborsmässoafton

Ja idag är det sista april och med det kommer Valborg! Och vi grattar Mariana som har namnsdag idag, eller?
Dagen kommer bestå av lite disk och bortplock eftersom grabbarna skräpade ner med ölburkar igår :P Sen blir det att handla lite behövligheter till kvällen :)
Jag och älsklingen är bjudna till Mariedal till våra blivande grannar! Enligt inbjudan bjuds det på grillat, mumsigt! :D
Det blir säkert kanoners, får se vad resten av kvällen bringar :)

Läste på VK.se att det var en dance mob på torget igår. Himlarns skoj faktiskt! Tänkte för några dagar sen att det skulle vara kul om det gjordes något sånt här :) haha!
Det är nice det!

På tal om helt andra grejer.. Om exakt två månader är det semester!! :D Efterlängtad som få! Hoppas det blir en bra sommar, vilket det troligtvis kommer bli eftersom vi flyttar! Och det är bara 1 ½ månad kvar till det :) Vi får se om det blir ett IKEA kök ändå. Har gjort sånna där ritningar på deras hemsida men inte lyckats spara nåt för båda gångerna jag gjorde det så hackade hemsidan så jag förlorade arbetet. Inte kul! Tar faktiskt ganska lång tid att göra klart allt som man vill ha med färger, handtag och bänkar.... Är nådigt less på det nu.. men innan allt förstördes så hann jag bli klar så jag hade ju siffrorna iaf.

Och om bara två veckor så är det Euro Vision Song Contest, den stooora finalen :) Alltid roligt att hitta nya favoritlåtar :)

Nä... börja göra sig i ordning kasnke? :)

Tjingeling!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0