!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Idag hade jag tänkt berätta om den extremt roliga, härliga och underbara helgen som jag spenderade med mina jobbarkompisar... Men då kom jag hem idag efter jobbet och stubinen tändes. CDON har nu tagit emot min sista beställning. Nu är jag less och jag har gett dom många andra chanser men nu är jag förbannad.
Därför mina vänner så blir det ingen utförlig recension med vackra bilder för er idag.. det får gott vänta tills jag är på bättre humör... Blä!

Tjingeling................................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thorenarn

Det jag skriver om handlar mest om min familj och olika projekt jag har, t.ex. renoveringar, inredning och träning.

RSS 2.0